SPOR

Çankırılı güreşçinin azmi

Çankırı Valiliğinde makam şoförü olarak görev yapan İsmail Yılmaz, Bosna Hersek'te katıldığı Dünya Veteranlar Serbest Güreş Şampiyonasında üçüncü olarak takdir topladı.

Abone Ol
Çankırı Valiliğinde makam şoförü olarak görev yapan İsmail Yılmaz, Bosna Hersek'te katıldığı Dünya Veteranlar Serbest Güreş Şampiyonasında üçüncü olarak takdir topladı.
 
Dünya Güreş Federasyonu’nun (FILA) tarafından 30 Eylül-4 Ekim tarihlerinde Bosna Hersek’in başkenti Saraybosna’da düzenlenen Dünya Veteranlar Serbest Güreş Şampiyonası’na katılan, Çankırı Vali Yardımcısı Fatih Yılmaz’ın makam şöförü İsmail Yılmaz (45), dünya üçüncüsü olmayı başardı.
 
İsmail Yılmaz, şampiyonada 63 kilogramda mücadele ettiğini belirterek, yaptığı 4 karşılaşmadan üçünü kazanarak, dereceye girdiğini söyledi.