SPOR

Çankırılı Koç kardeşler milli forma ile Avrupa’ya koşuyor

Tatamideki başarılarıyla dikkat çeken Koç kardeşler, Çankırı’nın gururu oldu. Türkiye şampiyonluğu ve milli takım seçimiyle genç sporcular, uluslararası arenaya hazırlanıyor.

Abone Ol

Çankırı’nın Kızılırmak ilçesi nüfusuna kayıtlı Koç kardeşler, Türkiye karate şampiyonalarında elde ettikleri başarılarla hem Çankırı’nın hem de Türkiye’nin gururu oldu.

25-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Kocaeli Recep Topaloğlu Spor Salonu’nda düzenlenen Türkiye Ümit, Genç ve U21 Karate Şampiyonası’nda mücadele eden Tarık Koç, rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu.

Başarılı sporcu Tarık Koç, elde ettiği şampiyonlukla yenilmezlik serisini sürdürürken, Avrupa ve Dünya Şampiyonaları yolunda önemli bir başarıya daha imza attı. Performansıyla dikkat çeken Koç, Çankırı’yı ve Türkiye’yi uluslararası arenada temsil etmeye hazırlanıyor.

Koç kardeşlerin başarısı bununla da sınırlı kalmadı. Tarık Koç ve Abdulkadir Koç, Türkiye genelindeki şampiyonalarda gösterdikleri başarılı performans sayesinde Türkiye Milli Takımı’na seçildi.

Koç kardeşler, 2-5 Temmuz 2026 tarihleri arasında Hırvatistan’da düzenlenecek Gençlik Ligi Şampiyonası’nda Türkiye adına tatamiye çıkacak.