Çankırı’nın en fazla öğrenciye sahip okullarından Mehmetçik Ortaokulu, 2026-2027 eğitim öğretim yılından itibaren ikili eğitim sisteminden tekli eğitim sistemine geçecek. Eğitim Müfettişliği Başkanlığı tarafından hazırlanan inceleme raporu doğrultusunda okulda tam gün eğitim uygulanmasına geçilmesi için düğmeye basıldı.
Çankırı’nın en yoğun öğrenci sayısına sahip okullarından Mehmetçik Ortaokulu’nda uzun yıllardır uygulanan ikili eğitim sistemi sona eriyor. Okul, 2026-2027 eğitim öğretim yılından itibaren tekli eğitim sistemine geçemeye hazırlanıyor.
Çankırı Postası Haber Merkezimizin edindiği bilgilere göre, Eğitim Müfettişliği Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen incelemeler sonucunda hazırlanan raporda, Mehmetçik Ortaokulu’nun yeni eğitim öğretim yılında tekli eğitim sistemine geçmesinin uygun olacağı ilgili makama rapor edildi.
Alınan kararla birlikte öğrenciler, yeni dönemde tam gün eğitim modelinde öğrenimlerine devam etmeye hazırlanıyor.