EĞİTİM

Çankırı MTAL mezunları 40 yıl sonra okullarında buluştu

Çankırı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin (Endüstri Meslek Lisesi) 1986 yılı Elektrik Bölümü mezunları, mezuniyetlerinin 40. yılında okullarında bir araya gelerek anlamlı bir buluşmaya imza attı.

Abone Ol

Çankırı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde 1986 yılı Elektrik Bölümü mezunları, aradan geçen 40 yılın ardından okullarında yeniden buluştu.

Yıllardır farklı zamanlarda bir araya gelen mezunlar, bu kez 40. yıl buluşmasını mezun oldukları okulda gerçekleştirdi.

Programa, geçmiş yıllarda görev yapmış öğretmenler Yusuf Çağlayan ve Hasan Dede de katılarak buluşmaya anlam kattı.

Duygusal anların yaşandığı programda, mezunlar arasındaki dostluk bağlarının yıllara rağmen güçlenerek devam ettiği vurgulandı.

Katılımcılar, bu tür buluşmaların vefa duygusunu güçlendirdiğini belirterek organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.