Kurşunlu’da görev süresi sona eren Kaymakam Şeyma Nur Arıkan onuruna veda yemeği programı düzenlendi.
Programa Kurşunlu Belediye Başkanı Şerafettin Uslu, kurum amirleri, gaziler ve mahalle muhtarları katıldı.
Görev yaptığı süre boyunca ilçeye sunduğu hizmetler ve çalışmalar dolayısıyla Kaymakam Arıkan’a teşekkür edilirken, yeni görev yeri olan Aksaray’ın Sarıyahşi ilçesinde başarı dilekleri iletildi.
Kurşunlu’da gerçekleştirilen veda programında konuşan katılımcılar, Kaymakam Şeyma Nur Arıkan’a ilçeye katkılarından dolayı memnuniyetlerini ifade etti.