Çankırı’dan Gençler “110 Bin Genç 110 Yılın İzinde” projesi kapsamında Çanakkale’ye uğurlandı

Çankırı’nın tarihi sokakları turistlerle doldu
Çankırı’nın tarihi sokakları turistlerle doldu
İçeriği Görüntüle

Türkiye genelinde Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yürütülen “110 Bin Genç 110 Yılın İzinde” projesi kapsamında Çankırı’dan Çanakkale’ye hareket edecek gençler, Vali M. Fırat Taşolar, Gençlik ve Spor İl Müdürü Sadık Ak ve İl Milli Eğitim Müdürü Muammer Öztürk tarafından uğurlandı.

Gençler, projenin kapsamında çeşitli etkinliklerde yer almak üzere Çanakkale’ye hareket etti.

Cankiri Gencligi Tarihi Proje Için Yola Cikti

Muhabir: Günnur Şeker