Kurşunlu'da sağlık sistemi masaya yatırıldı: Hastaneler tek tek değerlendirildi
Kurşunlu'da sağlık sistemi masaya yatırıldı: Hastaneler tek tek değerlendirildi
İçeriği Görüntüle

Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü ve Halk Sağlığı biriminde, personelin katılımıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi. Programda sağlık çalışanları bir araya gelerek bayram coşkusunu birlikte yaşadı.

Yunus Emre Bulut ve yönetim kadrosunun da katıldığı programda, personelle tek tek bayramlaşılırken samimi görüntüler oluştu. İl Sağlık Müdürü Bulut, tüm sağlık camiasının ve vatandaşların bayramını kutladı.

Programda konuşan Bulut, birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemine vurgu yaparak sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına teşekkür etti. Bayramlaşma programı, iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Kaynak: Bülten