Çankırı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025–2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları resmi olarak start aldı.

Voleybol ve basketbol branşlarında başlayan ilk müsabakalar, Hasan Fehmi Gökşen Spor Salonu ile Orhan Saka Spor Salonunda coşkulu bir atmosferde gerçekleştirildi.

Öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği açılış gününde, tribünlerde heyecan, sahada ise Fair-Play ruhu hâkimdi. Genç sporcuların mücadele azmi ve enerjisiyle okul sporları sezonunun dopdolu geçmesi bekleniyor.

Bölgesel Amatör Lig'de son Play-Off Finalinin adresi değişti
Bölgesel Amatör Lig'de son Play-Off Finalinin adresi değişti
İçeriği Görüntüle

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, tüm öğrencilere başarılar dileyerek sezonun sağlıklı, verimli ve centilmence rekabetle geçmesini temenni etti.

Kaynak: Bülten