Çankırı’da aç kaldığı değerlendirilen bir tilki, şehir merkezinin dış kesimlerinde bulunan bir mahallede görüntülendi. Mahalledeki güvenlik kameralarına yansıyan tilkinin, aylardır aynı bölgede sık sık görüldüğü öğrenildi.
Mahalle sakinleri tarafından farklı zamanlarda fark edilen tilki, yiyecek arayışıyla sokaklarda dolaşırken kameralara da yansıdı. Vatandaşlar, tilkinin insanları gördüğü anda hızla uzaklaşarak gözden kaybolduğunu belirtti.
Tilkinin zarar vermeden bölgeden ayrıldığını ifade eden mahalle sakini Kamil K., “Keşke kaçmasa da besleyebilsek” diyerek hayvana duyduğu ilgiyi dile getirdi.
Muhabir: Sadık Softa





