Çankırı’da otopark yetersizliği nedeniyle yol kenarlarına park eden birçok sürücü, trafik cezasıyla karşılaştı. İstasyon Çay Bahçesi çevresine gelen bazı vatandaşlar, araçlarını Çankırı-Kastamonu karayolu üzerindeki İstasyon Kavşağı yakınlarına bıraktı. Ancak bu parklar, şehir güvenlik kameralarıyla tespit edilerek cezaya dönüştü.

Çankırı’da Yerli Tohum Seferberliği: Ata Mısırları Yeniden Ekiliyor
Çankırı’da Yerli Tohum Seferberliği: Ata Mısırları Yeniden Ekiliyor
İçeriği Görüntüle

Polis ekipleri, kavşak çevresine yapılan hatalı parklara yönelik işlem başlattı ve sürücülerin plakalarına 993 TL idari para cezası kesti. Ceza uygulandığından habersiz olan bazı araç sahipleri ise cezaları e-Devlet üzerinden öğrenince şaşkınlık yaşadı.

Muhabir: Ercan Şeker