Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü Toplum Sağlığı Merkezi, bağımlılıkla mücadele kapsamında Kurşunlu’da bilgilendirici bir konferans düzenledi.

Kurşunlu’da öğrenme haftası renkli etkinliklerle kutlandı
Kurşunlu’da öğrenme haftası renkli etkinliklerle kutlandı
İçeriği Görüntüle

Kurşunlu Gençlik Merkezi konferans salonunda gerçekleştirilen programa, Kurşunlu Kaymakamı Şeyma Nur Arıkan ile ilçe kurum amirleri katıldı. Katılımcılar, bağımlılık konusunda farkındalık yaratmayı ve gençleri bilinçlendirmeyi amaçlayan sunumları ilgiyle takip etti.

Konferans kapsamında, bağımlılığın zararları, korunma yolları ve toplumun bu konudaki rolü hakkında detaylı bilgilendirmeler yapıldı. Program, katılımcıların sorularıyla ve yapılan karşılıklı değerlendirmelerle sona erdi.

Kaynak: Bülten