Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen “Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı” Çankırı’da başladı. Programın açılış dersini Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin çevrimiçi olarak verdi.

Çankırı’da 15 Temmuz Şehitler Anadolu Lisesi Konferans Salonu’nda düzenlenen programa İl Millî Eğitim Müdürü Ayhan Işık, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Arif Kırkpınar ve Şube Müdürü Mustafa Biber ile çok sayıda okul ve kurum yöneticisi katıldı.

Çankırı AKUB ekibi çocuk hakları konusunda bilgilendirildi
Çankırı AKUB ekibi çocuk hakları konusunda bilgilendirildi
İçeriği Görüntüle

Programda, eğitim kurumlarında etkin yönetim anlayışının güçlendirilmesi, yöneticiler arasında bilgi ve deneyim paylaşımının artırılması ve eğitimde kalite odaklı çalışmaların yaygınlaştırılması hedeflendi. Il Millî Eğitim Müdürü Ayhan Işık, yöneticiliğin adalet ve vicdan temelinde yürütülmesi gerektiğini vurgulayarak Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda eğitim yönetiminin güçlendirilmesi için çalışmaların sürdüğünü ifade etti.

Meb Yönetici Yerlestirme Programi1

Kaynak: Bülten