Yapraklı’da Orman Haftası dolayısıyla anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Yapraklı Kaymakamı Mehmet İbrahim Tiyek, daire amirleri ve çocukların katılımıyla düzenlenen fidan dikim etkinliğinde, geleceğe nefes olacak yüzlerce fidan toprakla buluşturuldu.

Etkinlikte çocukların doğayla iç içe vakit geçirmesi sağlanırken, çevre bilincinin küçük yaşta kazanılmasının önemine dikkat çekildi. Miniklerin büyük heyecanla katıldığı programda, doğayı koruma ve ağaç sevgisi vurgulandı.

Gökçeyurt Ekolojik Köyü’nde 14 bin öğrenci doğayla buluştu
Gökçeyurt Ekolojik Köyü’nde 14 bin öğrenci doğayla buluştu
İçeriği Görüntüle

Kaymakam Mehmet İbrahim Tiyek, doğa bilincinin erken yaşta kazanılmasının önemine inandıklarını belirterek, etkinliğe katkı sunan herkese teşekkür etti.

656755189 17956914675095136 6165684011211049280 N

Kaynak: Bülten