Çankırı İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut, kentte sağlık hizmetlerinin yürütüldüğü birimleri ziyaret ederek değerlendirmelerde bulundu.
İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut, Personel ve Destek Hizmetleri Başkanı Zülkif Erdoğan ile Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Beytullah Şahin ile birlikte Zübeyde Hanım Aile Sağlığı Merkezi’ni ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyarette sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Bulut ve beraberindeki heyet, hizmet süreçleri hakkında bilgi aldı. Sağlık personelinin talep ve ihtiyaçları dinlenirken, merkezde sunulan sağlık hizmetlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Ziyaret kapsamında hastalarla da görüşen İl Sağlık Müdürü Bulut, vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.
Sağlık merkezi ziyaretinin ardından Sena Eczanesi’ne geçen İl Sağlık Müdürü Yunus Emre Bulut ve beraberindeki yöneticiler, eczane çalışanlarıyla görüşerek çalışmalarında kolaylıklar diledi.





