Çankırılı öğrenciler softbol milli takımına seçildi
Çankırılı öğrenciler softbol milli takımına seçildi
İçeriği Görüntüle

Çankırı Şehit Yahya Ortaokulu, Aydın’da düzenlenen Okul Sporları Softbol Türkiye Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza attı.

3-5 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada rakiplerine karşı üstün bir performans ortaya koyan Çankırı temsilcisi, oynadığı tüm karşılaşmaları kazanarak namağlup Türkiye Şampiyonu oldu. Takımın ortaya koyduğu mücadele ruhu, disiplinli oyunu ve azmi izleyenlerden tam not aldı.

Şampiyonada yıldızlar kategorisinde Türkiye Şampiyonluğu elde eden Şehit Yahya Ortaokulu, küçükler kategorisinde de zirveye çıkarak çifte şampiyonluk sevinci yaşadı.

Sehit Yahysoftbolda Türkiye Sampiyonu1

Kaynak: Bülten