Kurban Bayramı dolayısıyla Çankırı’da anlamlı bir bayramlaşma programı gerçekleştirildi.

Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş ve protokol üyeleri, bayram mesaisinde görev yapan kurum personellerini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.

A W714295 04

Program kapsamında İtfaiye Müdürlüğü, Emniyet Müdürlüğü, Jandarma Komutanlığı ve 112 Acil Çağrı Merkezi ziyaret edildi. Görev başındaki personelle tek tek bayramlaşan protokol üyeleri, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek iyi dileklerini iletti.
Bayram süresince vatandaşların huzur ve güvenliği için görev yapan personellerin moral bulduğu ziyaretler, samimi görüntülere sahne oldu.

A W714295 02

Çankırılı iş insanı İMASKOP'un yeni başkanı oldu
Çankırılı iş insanı İMASKOP'un yeni başkanı oldu
İçeriği Görüntüle

A W714295 01

Kaynak: İHA