Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık tesislerindeki stok yönetiminin daha etkin hale getirilmesi amacıyla “Stok Değerlendirme Toplantısı” gerçekleştirildi.

Çankırı İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut başkanlığında, İl Sağlık Müdürlüğü Stok Yönetim Birimi koordinasyonunda düzenlenen toplantıda; sağlık tesislerindeki mevcut stok durumları, ihtiyaç ve fazlalıkların belirlenmesi ile tedarik süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.

Toplantıya Personel ve Destek Hizmetleri Başkanı Zülkif Erdoğan, Uzman Tuncay Türkmen, hastane yöneticileri, hastane eczacıları ve kentte görev yapan Taşınır Kayıt Yetkilileri katıldı.

Sağlık hizmetlerinde verimlilik ve sürekliliğin artırılmasına yönelik değerlendirmelerin yapıldığı toplantıda, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi, stok takip sistemlerinin standart hale getirilmesi ile tıbbi malzeme ve ilaçların tedarik-depolama süreçlerinin geliştirilmesi konuları görüşüldü.

Toplantıda ayrıca Sağlık Bakanlığı tarafından geliştirilen Kaynak Envanter ve Yatırım Yönetimi (KEYY) Programı’nın ön tanıtımı yapıldı.

Katılımcıların görüş ve önerileriyle katkı sunduğu toplantının, sağlık kaynaklarının etkin kullanımı ve hizmet kalitesinin artırılması açısından önemli bir çalışma olduğu belirtildi.

Çankırı’da beyin sağlığını korumaya yönelik eğitim düzenlendi
Çankırı’da beyin sağlığını korumaya yönelik eğitim düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Stok Degerlenirme Toplantisi1

Kaynak: Bülten