Türkiye’de kış lastiği kullanımı zorunluluğu, mevsimsel şartlar nedeniyle bu yıl erken başladı. Normalde 1 Aralık-1 Nisan arasında uygulanan zorunluluk, 15 Kasım-15 Nisan olarak güncellendi.

Ortalığı savaş alanına döndüren yıkıma ceza yağdı
Ortalığı savaş alanına döndüren yıkıma ceza yağdı
İçeriği Görüntüle

Şehirlerarası kara yollarında yolcu ve eşya taşımacılığında kullanılan ticari araçlar için kış lastiği uygulaması dün itibarıyla başladı ve 15 Nisan 2026 tarihine kadar zorunlu olacak.

Yetkililer, yapılan denetimlerde kış lastiği kullanması zorunlu olan araçlarda eksiklik tespit eden firmalara 5 bin 856 lira idari para cezası uygulanacağını açıkladı.

Muhabir: Ercan Şeker