Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü tarafından Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı programı düzenlendi.
Hicrî takvime göre Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü kapsamında gerçekleştirilen programda, paylaşma, birlik ve beraberlik kültürünün yaşatılması amacıyla emniyet personeline aşure ikram edildi.
Programa İl Emniyet Müdürü Aytekin Canitez ve eşi Canan Canitez de katıldı.
Samimi bir atmosferde gerçekleştirilen etkinlikte personelle bir araya gelinerek Aşure Günü’nün manevi iklimi paylaşıldı, birlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi.
Aşure ikramı sırasında hazırlanan ve ay yıldız motifleriyle süslenen sunumlar ise dikkat çekti.


Kaynak: Bülten




