Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, Kamu Hastaneleri Değerlendirme Toplantısı Çankırı Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi.

Toplantıya, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut başkanlık etti. İl Sağlık Müdürlüğü ve il genelindeki hastanelerden yöneticilerin katıldığı toplantıda, sağlık tesislerinin genel işleyişi, verilen hizmetlerin etkinliği ve yürütülen projeler ele alındı.

Çankırı’da beyin sağlığını korumaya yönelik eğitim düzenlendi
Çankırı’da beyin sağlığını korumaya yönelik eğitim düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Dr. Bulut, toplantıda yaptığı değerlendirmede sağlık hizmetlerinin vatandaşlara daha etkin, erişilebilir ve kaliteli şekilde sunulması için kurumlar arası koordinasyonun önemine vurgu yaptı.

Katılımcılar, toplantı sonunda belirlenen hedefler doğrultusunda çalışmaların sürdürüleceğini ifade etti.

Kaynak: Bülten