Afet ve acil durumlarda kurumlar arası iş birliğini güçlendirmek ve koordinasyonu artırmak amacıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen toplantı, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut başkanlığında yapıldı.

Toplantıda, afet ve acil durum süreçlerinde yürütülecek çalışmalar, görev paylaşımı, planlamalar ve kurumlar arası iletişim konuları ele alındı. Katılımcılar arasında karşılıklı görüş alışverişinde bulunularak mevcut kapasitenin geliştirilmesi ve müdahale süreçlerinin daha etkin hale getirilmesi için değerlendirmelerde bulunuldu.

Çankırı’da her cuma camilerde sağlık noktaları kurulacak
Çankırı’da her cuma camilerde sağlık noktaları kurulacak
İçeriği Görüntüle

Toplantının, olası afet ve acil durumlara hazırlık sürecinde kurumlar arası koordinasyonu güçlendirmeyi amaçladığı belirtildi.

Kaynak: Bülten