Çankırı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen toplantı, Orman İşletme Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde 25 Haziran 2026 tarihinde yapıldı.
Toplantıda kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve saha faaliyetlerinde koordinasyonun artırılması konuları ele alındı.
Çankırı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen toplantıya İl Müdürü Latif Candan, Çankırı Orman İşletme Müdürlüğü yetkilileri, Orman Fidanlık Müdürü Erol Gök, TKDK Çankırı İl Koordinatörlüğü, DSİ 52. Şube Müdürlüğü ve Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü temsilcileri katıldı.
Toplantıda özellikle tarım, orman, su yönetimi ve kırsal kalkınma alanlarında yürütülen projelerin uyum içinde ilerlemesi için yapılacak çalışmalar değerlendirildi.




